Játszható Fajok
1 / 1 oldal
Játszható Fajok
Játszható fajok:
Itt állnak azok a fajok akiket kezdésnek választhatsz. Ez a lista nem teljes, ha szeretnél valami mást, beszéld meg az egyik staffal
Ember: A galaxis talán legelterjedtebb faja, jelenleg a Birodalmi rezsim miatt uralkodó általános rasszizmus miatt, minden nem ember faj hátránnyal indul megítélés szempontjából.
Miraluka
Származás: Alpheridies
A bolygóra azután költöztek, hogy az eredeti otthonuk lakhatatlanná vált. Ez már több ezer éve történt.
A fajra az óvatosság. figyelmesség jellemző, nem érdekli őket a személyes dicsőség.
Természetüknél fogva erőhasználó faj, akik minden fajtásukat a családja tagjaként kezeli és általában megütközve veszik tuomásul, hogy nemmindenki élete kötődik az erőhöz. Nem hisznek a jóban és a gonoszban. Jellemző isteneik Ashla és Bogan.
A rendben sok Mirakula tanult és tanított, kis számban fordultak azonban a sötét oldal felé, mivel nehezen azonosultak a sithek tanításaival.Napjainkra a faj száma jelentősen megcsappant, hisz annak idején sokukat ölték meg Jedi mivoltuk miatt.
Hátrányaik: Nincs fizikailag szemük
Előnyeik: Rendkívül érzékenyek az erőre
Bőrszínük: Világos
Kiffar
Származás: Kiffu, Kiffex
Bőr színűk: Széles skála akár az embernél
Nem mutatnak nagy eltérést külsőre az embertől, csupán az anyai ágról öröklődő tetoválásban(qukuuf), ami az mutatja meg melyik klánba kéne a sarjnak tartozni. A tetoválások arcon helyezkednek el és piros, sárga vagy zöld szint vehetnek fel.
A klánok általában háborúban állnak.
Hátrányaik: Megkülönböztetők a tetoválás miatt.
Előnyeik: Százból egy képes élettelen tárgyak, testek emlékeit olvasni.
Twi’lek
Származás: Rylot
Bőr színűk: Akármilyen színben megjelenhetnek
A koponyájukból két nyúlvány, úgy nevezett „lekku”-k nőnek. ezeken keresztül tudnak fajtársaikkal telepatikus úton kommunikálni. De amellett ezek nagyon érzékeny részei egy Twi’leknek, íg egyszerre lehet hatalmas fájdalom forrása vagy élvezeté. A testükön minden szőrzetet a szempilláik tesznek ki.
Több gyomorral rendelkeznek és szinte bármin képesek elélni.
Rylot-on a faj klánokra oszlik és minden klánnak megvan a saját városa, a kormányzását pedig a klán öt feje látja el.
Nyelvük: Ryl
Hátrányaik: Könnye megkülönböztethetőek az embertől, érzékeny lekkuk-k
Előnyeik: Mindenevők, telepatikus kommunikáció
Wookiee
Származás: Kashyyyk
Humanoid szerű szőrös lények, a faj neve lefordítva „a fák emberei”-t jelenti.
Szőr színük: Általában fekete vagy barna, de hallani albínókról is.
Bestiális kinézetük ellenére, nagy affinitást mutatnak a technika iránt. Jellemző szokásuk a lét tartozás, miszerint aki mementi egy wookiee életét, annak az örökké tartozik avval és bár vannak karmaik a wookiee törvények ellen vét az aki azokat harcra használja és kizárják a klánból, „örült karom”-nak titulálva.
Előnyeik: Könnyen tanulják a nyelveket, kiemelkedő a fizikai erejük
Hátrányaik: Saját nyelveiken kívül mást nem tudnak beszélni
Bothan
Származás:Bothawui
Híres politikusok és kémek, az arcuk különbözik igazán az emberekétől. Mivel állatias vonásaik vannak. Általában másfél méter magasak, hegyes fülük van, arcszőrzet jellemzi mind a két nemet.
A céljaiktól távol áll az erő sóvárgása, nem a fizikai dolgokat értékelik. Inkább a politikai hatalmat, a befolyást keresik. Sokan megbízhatatlannak tartják a faj tagjait, intrikáik miatt.
Előnyeik: Nagyon intelligens, politikában és kémkedésben tehetséges faj
Hátrányaik: Szőrzetük kunkorodik a fokozott érzelmi állapotukkal
Cereai
Származás: Cerea
Magas koponyával rendelkeznek, ami egy különösen fejlett agyat rejt, ennek az ellátásában segédkezik a második szívük, de másban nem térnek el az emberi fizikumtól. Több feleségük van, de csak egy törvényes. A férfiak alacsony száma miatt, ami a rövidebb életük eredménye. Általában békések, racionálisak és analitikus természettel rendelkeznek. Alacsonyabb technológia szint jellemzi bolygójukat.
Előnyeik: Gyors gondolkodással, gyors reflexek
Hátrányaik: Sokszor vannak hátproblémáik
Duros
Származás:Duro
Első űrutazó fajok tagja, sima kék színű bőrük van, vörös szemeik, zöld vérük és nincsen orruk.
A nőstények tojásrakással szaporodnak, de a hüllőktől eltérően ők gondját viselik a gyermekeknek. tehetséges pilóták és részletes mesemondók, ha utazásaikról van szó. Otthonuk felszíne lakhatatlan, csupán ételt termelnek rajta, míg ők a bolygó körül keringő központokban laknak. De BBY20ban sokukat deportálta a birodalom és Durot a Corelliai szektor részévé nevezte ki.
Előnyeik: Vérükben van a pilótaság
Hátrányaik: Fizikai megjelenésük
Kel Dor
Származás:Dorin
Bőrszín: A baracktól a vörösig.
Az oxigén gazdag környezetben maszkot kell hordaniuk és híresek különleges jedi tanaikról ami a Baran Do bölcsektől származik. Általában fekete szemekkel születnek, de az ezüst kivételek általában az erőhasználó jövőt előlegezik szerintük. hajlamosak a morális kérdéseket fekete,fehérben látni és bár jellemző rájuk, hogy a bajbajutottakon segítsenek a büntetést hajlamosak szigorúan venni.
Előnyeik: Egy darabig túlélik az űrben, jobb érzékekkel, jobb reflexek, telepatikusan tudnak kommunikálni.
Hátrányaik: Dorinon kívül védőszemüvegük nélkül vakok, maszkjuk nélkül pedig nem bírják ki az oxigéndús környezetet.
Mon Calamari
Származás:Dac
Álltalában 1.3-1.8 méter magasak, végtagjaik hártyásak, fejük hallszerű. A hímek harcsabajuszt növesztenek a korukal egyre többet. 12-16 éves koruktól érettnek számítanak. A kereskedők naivnak tartják a faj tagjait. Békés faj, nehezen lehet őket feldühíteni, ha kell az érzelmeket teljesen ki tudják zárni a cselekedeteikből. Híresek az űrhajó kialakításaikról, mivel mindent a művészet eszközének és nem csak eszköznek néznek. Úgy hiszik a szemen keresztül akárkit meg lehet ismerni.
Bőrszín: Lazac
Előnyeik:Külön mozgathatja két szemét, képesek a szárazföldön és a vízben is lélegezni. Kiváló stratégák.
Hátrányaik: Só és tenger szagot árasztanak
Quarren
Származás: Dac
A Mon Calamarikkal osztoznak egy bolygón, de inkább az előbbiek árnyékában élnek jellemzően. Ők termelik a nyersanyagot a Calmarik hajóihoz. Tinta hall szerű fejük van, legalább négy csáppal. Énközpontúak és büszke lényeg, az embereket kegyetlennek tartják a nyelvüket pedig primitívnek. Maradibbak mint a Mon Calarmiak, ahelyett, hogy kifelé tekintgetnek inkább a tenger mélyén maradnak otthonaikban.
Bőrszín: Narancs, zöldes-szürke(ritka)
Előnyeik:300 méter mélyen is bírják a víz nyomását
Hátrányaik:Bőrüket nedvesen kell tartaniuk
Zabrak
Származás: Iridonia, egyéb kolóniák
Szabadság vágy és az önkifejezés élvezete jellemzi őket, vallják, hogy semmi sem lehetetlen. Hasonlítanak az emberekhez, mégis több fontos különbséggel rendelkeznek: a legfeltűnőbb a fejüket „koronázó” tüskék, különleges színű bőr és írisz jellemzi az alfajokat külön-külön és ritka az amelyiknek akármilyen szőrzet a testén.
Még egy jellegzetességük az arctetoválás ami a beavatási szertartásukon kapnak, ez jelölhet sok mindent, mint a család, a születési hely vagy egy jelképe a személyiségüknek.
Iridonia-i Zabrakok Jobban szeretik a harcot, a fiatalok harcművészeteket tanulnak, hogy a galaxis legjobb harcosokká válhassak. Bár ez áll a kolónián nevelkedetteknél is őket arra bátorítják, hogy kövesség a saját útjukat.
Előnyeik:Két szívük van, magas fájdalomküszöbük.
Hátrányaik:Könnyen felismerhetőek
Jellemző kaszt: Zsoldos
Trandoshan
Származás: Trandosha
Gyíkszerű humanoidok, vedlik a bőrüket és a fajok között az egyik első amelyik a birodalom oldalára állt, szeretnek háborúzni és jellemző, hogy wookieekat gyüjtenek rabszolgának. Bár rendelkeznek karmokkal az ujjaikkal furcsán ügyetlenek. Tizenhat éves koruktól számítanak érettnek és huszonöttől csak teljes jogú felnőttnek.
Istenségük a Pontszámláló, aki a jagganath pontjaikat tartja számon. Ezeknek a gyűjtését agresszív cselekedetekkel végzik, ezért jellemző a zsoldos, fejvadász és a rabszolga tartó szakma náluk. De ha elkapják őket a pontjaik lenullázódnak és amíg nem ölik meg azt aki miatt ez történt addig így is marad és életük egy fabatkát sem ér.
Az életük megmentőjének pedig ugyanolyan lét tartozással tartoznak, mint a wookieenál szokás.
Érzékenyek az erőre, de nem jellemző, hogy oldalt vállalnának, inkább arra használják ezt, hogy fejvadászként jobban megállják a helyüket.
Bőr szín: Homok barnától nyálkás zöldig
Előnyeik: Fejlett látás, elveszett végtagokat regenerálják(az ötvenes éveikig), hatalmas erő
Hátrányaik:Könnyen megkülönböztethetőek
Hutt
Származás: Nal Hutta
Bőr szín:Narancs, zöld, kék, barna, lila, rózsaszín
Többnyire hihetetlen nehéz teremtmények, de magyarázható avval, hogy a súly náluk a státusz és az erő jelképe, a sovány hutt gyenge és lenézett. Viszont általában nem igen képesek mozogni, csak ülnek és vitetik magukat pontról pontra. Viszont hatalmas tüdejük van, amikkel órákig elvannak a víz alatt és farkuk hatalmas csapásokra képes. Akárcsak a csigák ők is hímnősek.Hetvenegy-kilencven éves korukban számítanak érettnek. De elélnek több mint ezer évet még. Mindenük megvan ami egy bűn bárónak kell, kegyetlenek, ambiciózusak, önzőek és hatalmas az egójuk. Gyakran találjuk a bűnözések középpontjában őket, körülbástyázva különleges csapdákkal, védőfalakkal és válogatott zsoldosokkal, bevetve magukat valami bázisra vagy hasonló jól védhető helyre.
Előnyeik: Nagyon ellenáló vastag bőrük van(több lövést kibír, mielőtt létfontosságú szervet érhetne a találat)
Immuninsak a vegyszerekre, mérgekre, betegségekre és az elme trükkökre
Viola tartományban is látnak
Gammorrai: Disznóra hajazó külsejük, primitív agyuk, és brutálisan erős fizikumuk jellemzi őket. Képtelenek más nyelvet elsajátítani. Gyakran zsoldosok, ugyanis félelmetes harcosok, még a wookieek-kal is felveszik a versenyt erő terén.
Faj: Gungan
Leírás: A gungan-ek a Naboo bolygó lakói. Víz alatti városokban élnek, melyeket egy buborék szerű anyag alkot. Technológiailag viszonylag fejlettek, bár nem éppen remek harcosok. Nem igazán érintkeznek a felszíniekkel, és nem is harcos típusú nép, de a szívük a helyén van. Kinézetre humanoid lények, szájuk hosszan előre nyúlik, mozgásuk a vízi életből adódóan elég fura. A füleik hosszúak, és olyan, mintha az lenne a "hajuk". Egyeseknél, legfőképp az idősebbeknek egy bajusz is kinő az orruk környékén.
Előny: Képesek a víz alatt lélegezni, és emellett remek úszók, valamint kétéltű révén kibírják a felszínen is, de a nagy melegben, mint például a Tattooine-on, kiszáradhatnak, és elpusztulhatnak.
Hátrány: Képesek a nyelvek elsajátítására, de igen erős akcentussal beszélik, sokszor hibás ragozással, és tőmondatokban bírják csak elmondani, amit akarnak, ezért megértésük nem könnyű. Nem kimondottan harcos nép, de gyorsan tanulnak.
Kaleesh
Származás: Kalee
Átlagos magasság: 2 méter környékén
Leírás:
Harcos fajról van szó, amely a Kalee bolygóról származik. Vallásosan élnek, mindenük a küzdelem, igen különleges nézeteik vannak. Halálfej-szerû arcuk van, szemük nagy és sárga színû, tele van vérerekkel. Igen erõs testfelépítésüek, legtöbbjük megüti a két métert. A bot-fegyverekkel nagyon jól tudnak bánni, igen nagy szakmai tudásuk van ez ügyben.
Alapvetõen nomád életmódot folytatnak, rituális vallási szertartásaik híres a körzetben. Minden város központja a templom, ezek leginkább maja stílusú építményeknek tûnnek. A kaleeshok kedvenc háziállatai, melyet szelíditettek, a mumuu és a karabbac. A kaleeshok a Huk háborúk folytán kerültek kapcsolatba a Klón Háborúval. A hukok leigázni készültek a bolygójukat, ám az Intergalaktikus Bank Klán ráharapott a lehetõségre, komoly szövetségest láttak a kaleeshokban. Az IBK segítségével a kaleeshok gyõzni tudtak, ezután csatlakoztak a Független Rendszerek Konföderációjájához.
Előny: remek harcosok, könnyen elsajátÍtanak bármilyen ehhez kapcsolódó készséget
Hátrány: általánosan elÍtélt faj, megbÍzhatatlannak tartják őket
Származás: Rodia
A rodiánok a Rodia bolygó lakói, zöld színû, humanoid alkatú faj, megtalálható szinte mindenütt a galaxisban. A szemük nagy és fekete, orruk tapír-szerû, tapadókorongokban végzõdõ ujjaik hosszúak és hajlékonyak, a fejük tetején két csésze-szerû érzékszerv található, valamint koponyájukat középen tarajszerû képzõdmény díszíti.
Előny: remek vadászok, fejvadászként könnyen boldogulnak bárhol és bármikor
Hátrány: illogikus agresszivitásra való közismert hajlamuk miatt a jelenlegi rezsimben nem tölthetnek be fontos szerepet
Faj: Cathar
Leírás: A cathar egy macskaszerű humanoid faj, mely a róluk elnevezett, szavannaszerű Cathar bolygóról származik, ahol magas fákon élnek. Büszke nép, hűek a tradícióikhoz, és morális értékük is magas. A catharok szenvedélyesek abban, amit csinálnak, így egy közülük származó harcos igen félelmetes, kitartó ellenfélnek bizonyulhat, főleg, hogy fizikai adottságaik, illetve vadászkészségük is előnyt jelenthet számukra. Soha nem árulják el azt, akit egyszer bizalmukba fogadtak. A közös nyelv mellett sajátjuk a catharese, mely morgásokból és üvöltésekből áll.
A hímek átlagos magassága 1,8 m, míg a nőstényeké 1,6. Élettartamuk 80-90 év.
Előny: Testük hajlékonyabb, gyorsabb az emberénél, és hamarabb regenerálódik. Visszahúzható karmok, mászásnál és harcban egyaránt hasznos.
Hátrány: Könnyen felismerhetőek.
Itt állnak azok a fajok akiket kezdésnek választhatsz. Ez a lista nem teljes, ha szeretnél valami mást, beszéld meg az egyik staffal
Ember: A galaxis talán legelterjedtebb faja, jelenleg a Birodalmi rezsim miatt uralkodó általános rasszizmus miatt, minden nem ember faj hátránnyal indul megítélés szempontjából.
Miraluka
Származás: Alpheridies
A bolygóra azután költöztek, hogy az eredeti otthonuk lakhatatlanná vált. Ez már több ezer éve történt.
A fajra az óvatosság. figyelmesség jellemző, nem érdekli őket a személyes dicsőség.
Természetüknél fogva erőhasználó faj, akik minden fajtásukat a családja tagjaként kezeli és általában megütközve veszik tuomásul, hogy nemmindenki élete kötődik az erőhöz. Nem hisznek a jóban és a gonoszban. Jellemző isteneik Ashla és Bogan.
A rendben sok Mirakula tanult és tanított, kis számban fordultak azonban a sötét oldal felé, mivel nehezen azonosultak a sithek tanításaival.Napjainkra a faj száma jelentősen megcsappant, hisz annak idején sokukat ölték meg Jedi mivoltuk miatt.
Hátrányaik: Nincs fizikailag szemük
Előnyeik: Rendkívül érzékenyek az erőre
Bőrszínük: Világos
Kiffar
Származás: Kiffu, Kiffex
Bőr színűk: Széles skála akár az embernél
Nem mutatnak nagy eltérést külsőre az embertől, csupán az anyai ágról öröklődő tetoválásban(qukuuf), ami az mutatja meg melyik klánba kéne a sarjnak tartozni. A tetoválások arcon helyezkednek el és piros, sárga vagy zöld szint vehetnek fel.
A klánok általában háborúban állnak.
Hátrányaik: Megkülönböztetők a tetoválás miatt.
Előnyeik: Százból egy képes élettelen tárgyak, testek emlékeit olvasni.
Twi’lek
Származás: Rylot
Bőr színűk: Akármilyen színben megjelenhetnek
A koponyájukból két nyúlvány, úgy nevezett „lekku”-k nőnek. ezeken keresztül tudnak fajtársaikkal telepatikus úton kommunikálni. De amellett ezek nagyon érzékeny részei egy Twi’leknek, íg egyszerre lehet hatalmas fájdalom forrása vagy élvezeté. A testükön minden szőrzetet a szempilláik tesznek ki.
Több gyomorral rendelkeznek és szinte bármin képesek elélni.
Rylot-on a faj klánokra oszlik és minden klánnak megvan a saját városa, a kormányzását pedig a klán öt feje látja el.
Nyelvük: Ryl
Hátrányaik: Könnye megkülönböztethetőek az embertől, érzékeny lekkuk-k
Előnyeik: Mindenevők, telepatikus kommunikáció
Wookiee
Származás: Kashyyyk
Humanoid szerű szőrös lények, a faj neve lefordítva „a fák emberei”-t jelenti.
Szőr színük: Általában fekete vagy barna, de hallani albínókról is.
Bestiális kinézetük ellenére, nagy affinitást mutatnak a technika iránt. Jellemző szokásuk a lét tartozás, miszerint aki mementi egy wookiee életét, annak az örökké tartozik avval és bár vannak karmaik a wookiee törvények ellen vét az aki azokat harcra használja és kizárják a klánból, „örült karom”-nak titulálva.
Előnyeik: Könnyen tanulják a nyelveket, kiemelkedő a fizikai erejük
Hátrányaik: Saját nyelveiken kívül mást nem tudnak beszélni
Bothan
Származás:Bothawui
Híres politikusok és kémek, az arcuk különbözik igazán az emberekétől. Mivel állatias vonásaik vannak. Általában másfél méter magasak, hegyes fülük van, arcszőrzet jellemzi mind a két nemet.
A céljaiktól távol áll az erő sóvárgása, nem a fizikai dolgokat értékelik. Inkább a politikai hatalmat, a befolyást keresik. Sokan megbízhatatlannak tartják a faj tagjait, intrikáik miatt.
Előnyeik: Nagyon intelligens, politikában és kémkedésben tehetséges faj
Hátrányaik: Szőrzetük kunkorodik a fokozott érzelmi állapotukkal
Cereai
Származás: Cerea
Magas koponyával rendelkeznek, ami egy különösen fejlett agyat rejt, ennek az ellátásában segédkezik a második szívük, de másban nem térnek el az emberi fizikumtól. Több feleségük van, de csak egy törvényes. A férfiak alacsony száma miatt, ami a rövidebb életük eredménye. Általában békések, racionálisak és analitikus természettel rendelkeznek. Alacsonyabb technológia szint jellemzi bolygójukat.
Előnyeik: Gyors gondolkodással, gyors reflexek
Hátrányaik: Sokszor vannak hátproblémáik
Duros
Származás:Duro
Első űrutazó fajok tagja, sima kék színű bőrük van, vörös szemeik, zöld vérük és nincsen orruk.
A nőstények tojásrakással szaporodnak, de a hüllőktől eltérően ők gondját viselik a gyermekeknek. tehetséges pilóták és részletes mesemondók, ha utazásaikról van szó. Otthonuk felszíne lakhatatlan, csupán ételt termelnek rajta, míg ők a bolygó körül keringő központokban laknak. De BBY20ban sokukat deportálta a birodalom és Durot a Corelliai szektor részévé nevezte ki.
Előnyeik: Vérükben van a pilótaság
Hátrányaik: Fizikai megjelenésük
Kel Dor
Származás:Dorin
Bőrszín: A baracktól a vörösig.
Az oxigén gazdag környezetben maszkot kell hordaniuk és híresek különleges jedi tanaikról ami a Baran Do bölcsektől származik. Általában fekete szemekkel születnek, de az ezüst kivételek általában az erőhasználó jövőt előlegezik szerintük. hajlamosak a morális kérdéseket fekete,fehérben látni és bár jellemző rájuk, hogy a bajbajutottakon segítsenek a büntetést hajlamosak szigorúan venni.
Előnyeik: Egy darabig túlélik az űrben, jobb érzékekkel, jobb reflexek, telepatikusan tudnak kommunikálni.
Hátrányaik: Dorinon kívül védőszemüvegük nélkül vakok, maszkjuk nélkül pedig nem bírják ki az oxigéndús környezetet.
Mon Calamari
Származás:Dac
Álltalában 1.3-1.8 méter magasak, végtagjaik hártyásak, fejük hallszerű. A hímek harcsabajuszt növesztenek a korukal egyre többet. 12-16 éves koruktól érettnek számítanak. A kereskedők naivnak tartják a faj tagjait. Békés faj, nehezen lehet őket feldühíteni, ha kell az érzelmeket teljesen ki tudják zárni a cselekedeteikből. Híresek az űrhajó kialakításaikról, mivel mindent a művészet eszközének és nem csak eszköznek néznek. Úgy hiszik a szemen keresztül akárkit meg lehet ismerni.
Bőrszín: Lazac
Előnyeik:Külön mozgathatja két szemét, képesek a szárazföldön és a vízben is lélegezni. Kiváló stratégák.
Hátrányaik: Só és tenger szagot árasztanak
Quarren
Származás: Dac
A Mon Calamarikkal osztoznak egy bolygón, de inkább az előbbiek árnyékában élnek jellemzően. Ők termelik a nyersanyagot a Calmarik hajóihoz. Tinta hall szerű fejük van, legalább négy csáppal. Énközpontúak és büszke lényeg, az embereket kegyetlennek tartják a nyelvüket pedig primitívnek. Maradibbak mint a Mon Calarmiak, ahelyett, hogy kifelé tekintgetnek inkább a tenger mélyén maradnak otthonaikban.
Bőrszín: Narancs, zöldes-szürke(ritka)
Előnyeik:300 méter mélyen is bírják a víz nyomását
Hátrányaik:Bőrüket nedvesen kell tartaniuk
Zabrak
Származás: Iridonia, egyéb kolóniák
Szabadság vágy és az önkifejezés élvezete jellemzi őket, vallják, hogy semmi sem lehetetlen. Hasonlítanak az emberekhez, mégis több fontos különbséggel rendelkeznek: a legfeltűnőbb a fejüket „koronázó” tüskék, különleges színű bőr és írisz jellemzi az alfajokat külön-külön és ritka az amelyiknek akármilyen szőrzet a testén.
Még egy jellegzetességük az arctetoválás ami a beavatási szertartásukon kapnak, ez jelölhet sok mindent, mint a család, a születési hely vagy egy jelképe a személyiségüknek.
Iridonia-i Zabrakok Jobban szeretik a harcot, a fiatalok harcművészeteket tanulnak, hogy a galaxis legjobb harcosokká válhassak. Bár ez áll a kolónián nevelkedetteknél is őket arra bátorítják, hogy kövesség a saját útjukat.
Előnyeik:Két szívük van, magas fájdalomküszöbük.
Hátrányaik:Könnyen felismerhetőek
Jellemző kaszt: Zsoldos
Trandoshan
Származás: Trandosha
Gyíkszerű humanoidok, vedlik a bőrüket és a fajok között az egyik első amelyik a birodalom oldalára állt, szeretnek háborúzni és jellemző, hogy wookieekat gyüjtenek rabszolgának. Bár rendelkeznek karmokkal az ujjaikkal furcsán ügyetlenek. Tizenhat éves koruktól számítanak érettnek és huszonöttől csak teljes jogú felnőttnek.
Istenségük a Pontszámláló, aki a jagganath pontjaikat tartja számon. Ezeknek a gyűjtését agresszív cselekedetekkel végzik, ezért jellemző a zsoldos, fejvadász és a rabszolga tartó szakma náluk. De ha elkapják őket a pontjaik lenullázódnak és amíg nem ölik meg azt aki miatt ez történt addig így is marad és életük egy fabatkát sem ér.
Az életük megmentőjének pedig ugyanolyan lét tartozással tartoznak, mint a wookieenál szokás.
Érzékenyek az erőre, de nem jellemző, hogy oldalt vállalnának, inkább arra használják ezt, hogy fejvadászként jobban megállják a helyüket.
Bőr szín: Homok barnától nyálkás zöldig
Előnyeik: Fejlett látás, elveszett végtagokat regenerálják(az ötvenes éveikig), hatalmas erő
Hátrányaik:Könnyen megkülönböztethetőek
Hutt
Származás: Nal Hutta
Bőr szín:Narancs, zöld, kék, barna, lila, rózsaszín
Többnyire hihetetlen nehéz teremtmények, de magyarázható avval, hogy a súly náluk a státusz és az erő jelképe, a sovány hutt gyenge és lenézett. Viszont általában nem igen képesek mozogni, csak ülnek és vitetik magukat pontról pontra. Viszont hatalmas tüdejük van, amikkel órákig elvannak a víz alatt és farkuk hatalmas csapásokra képes. Akárcsak a csigák ők is hímnősek.Hetvenegy-kilencven éves korukban számítanak érettnek. De elélnek több mint ezer évet még. Mindenük megvan ami egy bűn bárónak kell, kegyetlenek, ambiciózusak, önzőek és hatalmas az egójuk. Gyakran találjuk a bűnözések középpontjában őket, körülbástyázva különleges csapdákkal, védőfalakkal és válogatott zsoldosokkal, bevetve magukat valami bázisra vagy hasonló jól védhető helyre.
Előnyeik: Nagyon ellenáló vastag bőrük van(több lövést kibír, mielőtt létfontosságú szervet érhetne a találat)
Immuninsak a vegyszerekre, mérgekre, betegségekre és az elme trükkökre
Viola tartományban is látnak
Gammorrai: Disznóra hajazó külsejük, primitív agyuk, és brutálisan erős fizikumuk jellemzi őket. Képtelenek más nyelvet elsajátítani. Gyakran zsoldosok, ugyanis félelmetes harcosok, még a wookieek-kal is felveszik a versenyt erő terén.
Faj: Gungan
Leírás: A gungan-ek a Naboo bolygó lakói. Víz alatti városokban élnek, melyeket egy buborék szerű anyag alkot. Technológiailag viszonylag fejlettek, bár nem éppen remek harcosok. Nem igazán érintkeznek a felszíniekkel, és nem is harcos típusú nép, de a szívük a helyén van. Kinézetre humanoid lények, szájuk hosszan előre nyúlik, mozgásuk a vízi életből adódóan elég fura. A füleik hosszúak, és olyan, mintha az lenne a "hajuk". Egyeseknél, legfőképp az idősebbeknek egy bajusz is kinő az orruk környékén.
Előny: Képesek a víz alatt lélegezni, és emellett remek úszók, valamint kétéltű révén kibírják a felszínen is, de a nagy melegben, mint például a Tattooine-on, kiszáradhatnak, és elpusztulhatnak.
Hátrány: Képesek a nyelvek elsajátítására, de igen erős akcentussal beszélik, sokszor hibás ragozással, és tőmondatokban bírják csak elmondani, amit akarnak, ezért megértésük nem könnyű. Nem kimondottan harcos nép, de gyorsan tanulnak.
Kaleesh
Származás: Kalee
Átlagos magasság: 2 méter környékén
Leírás:
Harcos fajról van szó, amely a Kalee bolygóról származik. Vallásosan élnek, mindenük a küzdelem, igen különleges nézeteik vannak. Halálfej-szerû arcuk van, szemük nagy és sárga színû, tele van vérerekkel. Igen erõs testfelépítésüek, legtöbbjük megüti a két métert. A bot-fegyverekkel nagyon jól tudnak bánni, igen nagy szakmai tudásuk van ez ügyben.
Alapvetõen nomád életmódot folytatnak, rituális vallási szertartásaik híres a körzetben. Minden város központja a templom, ezek leginkább maja stílusú építményeknek tûnnek. A kaleeshok kedvenc háziállatai, melyet szelíditettek, a mumuu és a karabbac. A kaleeshok a Huk háborúk folytán kerültek kapcsolatba a Klón Háborúval. A hukok leigázni készültek a bolygójukat, ám az Intergalaktikus Bank Klán ráharapott a lehetõségre, komoly szövetségest láttak a kaleeshokban. Az IBK segítségével a kaleeshok gyõzni tudtak, ezután csatlakoztak a Független Rendszerek Konföderációjájához.
Előny: remek harcosok, könnyen elsajátÍtanak bármilyen ehhez kapcsolódó készséget
Hátrány: általánosan elÍtélt faj, megbÍzhatatlannak tartják őket
Származás: Rodia
A rodiánok a Rodia bolygó lakói, zöld színû, humanoid alkatú faj, megtalálható szinte mindenütt a galaxisban. A szemük nagy és fekete, orruk tapír-szerû, tapadókorongokban végzõdõ ujjaik hosszúak és hajlékonyak, a fejük tetején két csésze-szerû érzékszerv található, valamint koponyájukat középen tarajszerû képzõdmény díszíti.
Előny: remek vadászok, fejvadászként könnyen boldogulnak bárhol és bármikor
Hátrány: illogikus agresszivitásra való közismert hajlamuk miatt a jelenlegi rezsimben nem tölthetnek be fontos szerepet
Faj: Cathar
Leírás: A cathar egy macskaszerű humanoid faj, mely a róluk elnevezett, szavannaszerű Cathar bolygóról származik, ahol magas fákon élnek. Büszke nép, hűek a tradícióikhoz, és morális értékük is magas. A catharok szenvedélyesek abban, amit csinálnak, így egy közülük származó harcos igen félelmetes, kitartó ellenfélnek bizonyulhat, főleg, hogy fizikai adottságaik, illetve vadászkészségük is előnyt jelenthet számukra. Soha nem árulják el azt, akit egyszer bizalmukba fogadtak. A közös nyelv mellett sajátjuk a catharese, mely morgásokból és üvöltésekből áll.
A hímek átlagos magassága 1,8 m, míg a nőstényeké 1,6. Élettartamuk 80-90 év.
Előny: Testük hajlékonyabb, gyorsabb az emberénél, és hamarabb regenerálódik. Visszahúzható karmok, mászásnál és harcban egyaránt hasznos.
Hátrány: Könnyen felismerhetőek.
Droidok mint játszható faj
Általában a mesterséges intelligenciával rendelkező droidokat meghatározott időközönként memória törlésre küldik, így akadályozva meg a túlzott önállósodást. Azonban néha, személyes kötődés kialakulása, vagy figyelmetlenség, vagy pusztán a lehetőség hiánya miatt ez elmarad, és rövid időn belül a droid memóriája felismeri a mintázatokat, egyéniség, öntudat alakul ki.
Ez általában még nem elég ahhoz, hogy a droid elhagyja gazdáit, és úgy döntsön valamilyen okból bejárja a Galaxist, de innentől már csak egy lépés.
A Droid faj előnyei, hátrányai:
-A droidoknak nincs szükségük ételre, italra, immunisak a betegségekre, mérgekre, atmonszférán kívül, és belül is képesek funkcionálni.
-A droidok nem tudnak meghalni. Súlyos sérülések esetén is összeszerelhetőek, csak maximális kár után nem lehet újra építeni őket.
-A droidokat nem tekintik többnek mint tárgyaknak, így hajlamosak elfeledkezni róluk
-A Birodalomban rossz szemmel néznek a gazda nélküli droidokra, így nem kizárt, hogy nem engednek be egyes helyekre, vagy megpróbálnak ellopni droid karaktereket
A droidok vehetnek magukra páncélzatot, a felszereléseknél felsorolt páncélzatokkal megegyező áron, az egyetlen különbség a megjelenésben lesz. A páncélozott droid nem sokkal különbözik külsőre a páncélzat nélkülitől.
Ez általában még nem elég ahhoz, hogy a droid elhagyja gazdáit, és úgy döntsön valamilyen okból bejárja a Galaxist, de innentől már csak egy lépés.
A Droid faj előnyei, hátrányai:
-A droidoknak nincs szükségük ételre, italra, immunisak a betegségekre, mérgekre, atmonszférán kívül, és belül is képesek funkcionálni.
-A droidok nem tudnak meghalni. Súlyos sérülések esetén is összeszerelhetőek, csak maximális kár után nem lehet újra építeni őket.
-A droidokat nem tekintik többnek mint tárgyaknak, így hajlamosak elfeledkezni róluk
-A Birodalomban rossz szemmel néznek a gazda nélküli droidokra, így nem kizárt, hogy nem engednek be egyes helyekre, vagy megpróbálnak ellopni droid karaktereket
A droidok vehetnek magukra páncélzatot, a felszereléseknél felsorolt páncélzatokkal megegyező áron, az egyetlen különbség a megjelenésben lesz. A páncélozott droid nem sokkal különbözik külsőre a páncélzat nélkülitől.
Kiborgok
A galaxisban gyakran előfordul hogy valakinek a kezének, vagy a lábának, lába kél, és ilyenkor egy kibernetikus kiegészítést kap. Ezek nagyon fejlettek, többször sokkal jobbak mint az eredetiek. Ritkán, de előfordul, hogy valaki önszántából szerez magának kibernetikus beültetést. Attól a pillanattól kezdve, hogy a karakter testének több mint 25%-a nem organikus, már kiborgokról beszélünk.
Ha valaki kiborg, ez több előnnyel járhat, függően a behelyezett testrésztől, de alapvetően megkapja a következő előnyöket, hátrányokat
-Nagyobb állóképesség
-Nagyobb fizikai erő
-Érzékenység ion, és elektromos támadások ellen
-Az implantok, testrészek nem regenerálódnak ha esetleg tönkremennek, megsérülnek, szervizbe kell vinni őket
-A túl sok mechanikus rész a testben csökkenti a kapcsolatot az Élő Erővel, így ha valaki túl sok kibernetikus beültetéssel rendelkezik, kárát látja.
Továbbá ha valakinek például szem implantja van, különböző látásmódokat kaphat értelemszerűen.
A kiborgok három különböző szinten léteznek
25%-49% = 1. szintű kiborg
3-4 implantig
A karakter gyorsabb és erősebb fajtársainál, megkapja az implantok, testrészek bónuszait. Képtelen használni az Erővillám képességet ha nincsenek kezei, illetve képtelen bármilyen erőképesség 5. szintjét elsajátítani vagy használni
50%-69% = 2. szintű kiborg
5-6 implantig
A karakter sokkal gyorsabb és erősebb fajtársainál, a fájdalmat gyengébben érzi, megkapja az implantok, testrészek bónuszait, képtelen bármilyen Erőképességet 4. szintjét elsajátítani, vagy használni
70%-85% = 3. szintű kiborg
7-8 implantig
A karakter kétszer olyan gyors, és erős mint a fajánál a maximum, alig érez fájdalmat, megkapja az implantok, testrészek bónuszait, képtelen bármilyen Erőképesség 3. szintjét elsajátítani, vagy használni
Ha valaki ennél több kibernetikus beültetéssel rendelkezik, nem számít már élőlénynek.
Implantok, testrészek ára: Alapesetben, az implant ingyen van, és semmivel sem tud többet mint az eredeti testrész, de pontokért cserébe lehet jobbat venni, illetve fejleszteni a régit. Implantok árait a moderátorokkal egyeztestd.
Ha valaki kiborg, ez több előnnyel járhat, függően a behelyezett testrésztől, de alapvetően megkapja a következő előnyöket, hátrányokat
-Nagyobb állóképesség
-Nagyobb fizikai erő
-Érzékenység ion, és elektromos támadások ellen
-Az implantok, testrészek nem regenerálódnak ha esetleg tönkremennek, megsérülnek, szervizbe kell vinni őket
-A túl sok mechanikus rész a testben csökkenti a kapcsolatot az Élő Erővel, így ha valaki túl sok kibernetikus beültetéssel rendelkezik, kárát látja.
Továbbá ha valakinek például szem implantja van, különböző látásmódokat kaphat értelemszerűen.
A kiborgok három különböző szinten léteznek
25%-49% = 1. szintű kiborg
3-4 implantig
A karakter gyorsabb és erősebb fajtársainál, megkapja az implantok, testrészek bónuszait. Képtelen használni az Erővillám képességet ha nincsenek kezei, illetve képtelen bármilyen erőképesség 5. szintjét elsajátítani vagy használni
50%-69% = 2. szintű kiborg
5-6 implantig
A karakter sokkal gyorsabb és erősebb fajtársainál, a fájdalmat gyengébben érzi, megkapja az implantok, testrészek bónuszait, képtelen bármilyen Erőképességet 4. szintjét elsajátítani, vagy használni
70%-85% = 3. szintű kiborg
7-8 implantig
A karakter kétszer olyan gyors, és erős mint a fajánál a maximum, alig érez fájdalmat, megkapja az implantok, testrészek bónuszait, képtelen bármilyen Erőképesség 3. szintjét elsajátítani, vagy használni
Ha valaki ennél több kibernetikus beültetéssel rendelkezik, nem számít már élőlénynek.
Implantok, testrészek ára: Alapesetben, az implant ingyen van, és semmivel sem tud többet mint az eredeti testrész, de pontokért cserébe lehet jobbat venni, illetve fejleszteni a régit. Implantok árait a moderátorokkal egyeztestd.
1 / 1 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
|
|